JUNE 2012

Wehhhhhhh!! Lamanya aku dah tak update blog. Berhabukkkknya blog aku ni? Hahahaha. Mesti korang rindu aku kan kan kan? Elelelele malu malu pulak nak ngaku! :P Sepanjang hampir setahun aku tak update blog ni. Terlalu banyak perkara yang terjadi! Terlalu banyak! Banyak dugaan dan cabaran yang mendatang silih berganti dalam kehidupan seharian kita. Macam aku? Memang banyak kenangan perit, manis yg aku lalui sepanjang aku hidup. Benda tu mengajar aku erti kehidupan, erti kesabaran dan erti menghargai sesuatu yang berharga dalam hidup kita :) Tapi tuhan tu Maha Adil. Dia tunjukkan aku kebenaran yang patut aku tahu dan apa yang aku perlu lakukan untuk masa depan aku. Benda yang paling menyentuh hati aku bila masa aku susah, orang yang pertama ada dengan aku ialah family aku sendiri :') Mereka la yang akan memberi sokongan dan dorongan dalam setiap perkara yang kita lakukan. Kedua, kawan baik aku. Norshamira Supari, Aleya Azhar, Tiraa Hisham dan Wawa Shah. Insan insan ni la yang paling tahan dengan karenah aku, perangai aku, degil aku, kepala batu aku, angin satu badan aku ni. Tak putus putus bagi nasihat untuk aku terus semangat dalam menjalani kehidupan. Benda yang paling PENTING sekarang ialah SPM aku. Aku akan belajar, berusaha untuk capai apa yang aku hajatkan. Kalau ada rezeki insyaAllah aku akan sambung pelajaran aku ke Western Michigan University :) AKU YAKIN! InsyaALLAH! <3 

No comments:

Post a Comment